FAQ: інтернет інвестиції і ПАММ-рахунки

         Інтернет-інвестиції і правда приносять прибуток?
         У які компанії вкласти гроші і на який термін?
         Коли накриється компанія XXX?
         Як заощадити на комісіях при поповненні / знятті коштів?
         Чи потрібно платити податки з цих доходів?
         Де є 100% гарантії?
         Інвестиційна компанія? А може хайп або піраміда?
         Які гарантії дасте Ви?
         Яких керуючих вибрати в BetPamm?
         Чому Ви вкладаєте гроші в хайпи?
         Як відрізнити шахрайську компанію від нормальної?

1. Інтернет-інвестиції і правда приносять прибуток?

     Інвестиції в компанії через інтернет, довірче управління, ПАММ-рахунки ... Все це дійсно приносить прибуток? Чи можна жити на дохід від інтернет-інвестицій?

Буду говорити особисто за себе: для мене це відмінний додаткове джерело доходу. Саме додатковий, так як основна сфера моєї діяльності - створення і монетизація сайтів + інтернет-магазин. Цих справах я приділяю весь робочий час.

Частина прибутку від основної діяльності склала мій первісний інвестиційний банк в 2011 році, коли я починав робити перші кроки в даній сфері. Зараз кошти для інвестування в нові компанії я беру тільки з інвестиційного прибутку. Щомісячний прибуток (а це пасивний дохід) від інвестицій становить суму, на яку може без проблем прожити сім'я з трьох осіб.

Чомусь мене часто просять довести, що тут можна заробляти гроші. Питається, а воно мені треба - щось комусь доводити? :) Але нахабні звинувачення в брехні від сторонніх людей чомусь зачіпають (занадто трепетне ставлення до несправедливості мій «порок»). Так що за проханнями стражденних: ось моя прибуток за 2012 рік (фото зроблено в жовтні) за день до приміщення на банківський рахунок (збираю на крупну покупку):

2. У які компанії вкласти гроші і на який термін?

     Я хочу інвестувати гроші через інтернет, у мене є XXX $. Порадьте, в які компанії (яких трейдерів) вкласти гроші і який вибрати тариф та варіант вкладення за часом?

На сайті перераховані, описані і проаналізовані компанії, в які я вклав гроші. Я вивчив достатньо інформації по кожній компанії, щоб прийняти власне рішення, чи варто віддавати гроші в управління тієї чи іншої компанії. Я сам прийняв рішення, яку суму особистих коштів вкласти і на який термін. Я приймаю ризики, які несе в собі сфера високоприбуткових інтернет-інвестицій: як торгові ризики, так і неторгові. Я не використовую кредитні гроші і усвідомлюю, що прибутковість в минулому не може гарантувати прибутковість в майбутньому, так що якусь частину своїх грошей я можу втратити.

На сторінці кожної компанії є достатньо інформації для прийняття рішення, чи варто вкладати в неї чи ні. Це рішення мають ухвалити Ви самі, ніхто за Вас цього робити не буде. Я лише ділюся інформацією, куди особисто я вклав гроші. Куди вкладати гроші Вам, в тому числі - в якого керівника, яку суму і на який термін - вирішувати тільки Вам, я на себе таку відповідальність брати не можу.

3. Коли накриється компанія XXX?

     Коли накриється компанія XXX? Я думаю, що це піраміда / лохотрон / понзі-хайп. Може коштувати вивести пошвидше гроші?

Мабуть ви хочете, щоб хтось прийняв рішення за Вас і розвіяв Ваші ж сумніви? Моя думка з даного питання Ви дізнаєтеся, прочитавши цю чудову статтю.

Якщо ж говорити про середньому терміні життя інтернет-проектів у сфері інвестицій та «інвестицій» (друге саме в лапках :)), то складається наступна картина:

     Спрогнозувати довгий успіх або швидке закриття компанії / проекту неможливо! Це факт, доведений часом і особистим досвідом!

Скільки б я не заробляв на ДУ або втрачав коштів в проектах, не встигнувши вийти в прибуток, при появі нової компанії я не можу спрогнозувати (вгадати, передбачити) її майбутнє. Я можу лише проаналізувати компанію і ризики, після чого вирішити: чи варто мені сюди вкладати гроші, скільки і на який термін. Ви повинні приймати рішення зі своєю «дзвіниці», спираючись на допустимий рівень ризику, розмір інвест. банку і минулий досвід.

Прошу розуміти, що я не закликаю займатися інтернет-інвестуванням і зв'язуватися з цією сферою взагалі. Я веду цей сайт як свій щоденник і історію своїх успіхів і невдач. Точно також, як я вів з 2007 по 2012 рік блог про SEO, розповідаючи про свої інструменти, знахідках, палячи теми, де можна заробити, і проводячи експерименти.

4. Як заощадити на комісіях при поповненні / знятті коштів?

     Як мені з мінімальними комісіями поповнити рахунок / вивести прибуток?

Тільки Ви можете визначити найбільш зручний для Вас спосіб виведення. Я не знаю ваших можливостей і умов, звідки я можу знати який спосіб для Вас найкращий? Тим більше, що у кожної компанії свій перелік доступних способів поповнення, і вони часом змінюються. Потрібно знати як мінімум, якій компанії ви вирішили довірити кошти, де потрібна сума знаходиться зараз (готівка, банк або якась платіжна система), а також в яких ЕРС у Вас заведені рахунки. Але навіть у цьому випадку консультації з цього питання я надаю тільки партнерам, наприклад, розповідаю, як заощадити на комісіях при роботі з Liberty Reserve.

Особисто я користуюся всіма платіжними системами, вибираючи конкретну залежно від компанії. Це і банківські перекази, і Webmoney, і LibertyReserve, і LiqPay.

5. Чи потрібно платити податки з цих доходів?

     Чи потрібно платити податки з інвестиційних доходів і прибутку? Чи можна «проводити» прибуток через рахунки ІП?

Питання налогооблажения доходів від зарубіжних компаній, які не є податковими агентами РФ є складним навіть для професійних юристів. Я витратив 9000 рублів на персональні юридичні / податкові консультації з цього питання і маю в арсеналі широкий спектр думок про те, як враховувати ці доходи. Я підготував спеціальний PDF-файл, в якому зібрані всі висновки та схеми. Як отримати його, написано тут.

6. Де є 100% гарантії?

     Скажіть, яка компанія дає 100% гарантію збереження коштів і виплат прибутку?

Ще один варіант цього питання:

     «Я правильно зрозумів, що вкладені мною 5000 руб, розчарувавшись я можу повернути в будь-який момент, не дивлячись ні на що?»

На жаль, сфера високоприбуткових інвестицій володіє як вагомими плюсами (висока дохідність, низький поріг входу), так і не менш серйозними мінусами:

         Відсутність регулювання з боку держави: у РФ просто немає законів і навіть проектів законів, які належним чином б регулювали дії учасників ринку інтернет-інвестицій. Тому більшість компаній зареєстровано в офшорах. Тільки одиниці мають офіційну реєстрацію в РФ, але їм все одно доводиться «крутитися», щоб вписатися в наші закони ...
         Торгові ризики: втрата керуючим (наприклад, валютним спекулянтом) частини або всього капіталу інвесторів зі своєї вини або під тиском зовнішніх обставин. Деякі компанії дозволяють зменшити торговельні ризики, покладаючи відповідальність за просадки і втрати не тільки на інвесторів, а й на керуючого.
         Неторгові ризики: деякі компанії, в тому числі існуючі не перший рік, ніяким чином не підтверджують і не планують підтверджувати реальність своєї діяльності. Вони регулярно і стабільно виплачують хорошу «плаваючу» прибуток, але при цьому не надають реєстраційні документи, деталізовані звіти про управління коштами (стейтменти) і навіть не прикручують рахунки до публічних моніторингами. Але все одно користуються популярністю, пояснюючи «темні плями в біографії» правдоподібною «легендою».
         Немає гарантій, що навіть ті компанії, у яких на сайті висить пакет реєстраційних документів, розширені стейтменти і є договір з мокрою печаткою, чи не зіллють за один день всі рахунки (якщо була реальна торгівля) або просто не відрубають сайт, переправивши всі гроші інвесторів в свою кишеню на офшорні рахунки. І найгірше, що пункт 1 зводить нанівець всі спроби знайти «директорів», залучити їх до відповідальності й повернути свої гроші.

Ці ризики (все відразу або по одиночці), на жаль, притаманні всім компаніям в даній сфері.

Якщо Ви хочете примножити свій капітал «тут», Вам прийдеться усвідомити і прийняти всі ці ризики. Кожен з цих «ризиків» я вже випробував на своїй шкурі, але, як бачите, продовжую діяльність в сфері інтернет-інвестицій. Чи готові Ви взяти ці ризики заради гарного прибутку - вирішувати Вам.

7. Інвестиційна компанія? А може хайп або піраміда?

     А це точно інвестиційна компанія? А може хайп або піраміда?

На жаль, так у нас заведено, що люди (іноді цілеспрямовано, а іноді через «ліні розібратися») плутають терміни (як у випадку з націоналізмом і нацизмом), а часом і не мають поняття, що вони насправді означають. Один і той же термін дві різні людини можуть зрозуміти по різному. Так і народжуються діалоги та суперечки, які викликають тільки питання: чи стосується FX-Trend до хайп, чи не є Perfect Invest замаскованим хайп-проектом нового рівня ...

На популярному тематичному форумі MMGP всі компанії, які не відносяться до агрегаторами ПАММ-рахунків і брокерам, але показують дохідність до 15% на місяць, знаходяться в категорії HYIP. Мій бізнес в такому випадку теж можна назвати хайп, бо люди, які вкладають в нього гроші, отримують приблизно 50% річних :).

Абрревіатура HYIP розшифровується як High Yield Investment Program - високодохідна інвестиційна ПРОГРАМА. Ключове слово тут - програма, тобто види вкладів і суми відсотків заздалегідь визначені. Це перший і основний показник хайп-проекту.

Хайп (він же понзі-піраміда) - це «гра», незграбно замаскована під інвестиційну компанію зі своєю легендою, де виплата відсотків (прибутком язик не повертається назвати це) здійснюється за рахунок коштів нових учасників «гри». Учасники цієї «гри» діляться на дві групи: обізнані, що цей цирк довго не триватиме і їм потрібно встигнути відбити і забрати свій вклад, а також новачки / наївні / дурні, які дійсно вірять, що хтось може гарантувати отримання прибутку в 5 % щодня навіть у вихідні. Та які 5%, навіть подвоювачем досі користуються популярністю ...

Хайп від реальної інвестиційної компанії відрізнити на око можна. Мені регулярно надсилають на огляд і «просто дізнатися думку» посилання на хайп-проекти. Я всіляко застерігаю людей від участі в таких сумнівних заходах. Але, на жаль, в деяких випадках не можна з 100% упевненістю розпізнати хайп-проект, і я теж помиляюся, розплачуючись своїми грошима. І ось чому ...

В мережі Ви можете знайти чекліст та рекомендації на тему «Як відрізнити реальну компанію від хайпа»? Шахраї «мотають на вус» всі ці «відмітні риси», а потім успішно реалізують їх у своїх проектах. І з'являються хайп-проекти, які явно змахують на нормальні компанії: у них є і реєстраційні документи, і стейтменти, і моніторинг прикручений, і служба підтримки швидко відповідає, і відсотки маленькі і нефіксовані, і працює довго ... А потім виявляється, що все це було фейком, ніякої реальної діяльності не було, договори не мають юридичної сили, а адмін перевів всі грошики в офшор і вже злиняв закордон, прикрившись версією про грандіозну осіданні ... І це реальний випадок!

Так що якщо Вас хтось явно хоче заманити в високоприбутковий інвест. проект, при цьому даючи якісь гарантії про збереження Ваших коштів та отриманні прибутку, Вам краще насторожитися і ще раз вивчити компанію, а також репутацію цієї людини.

Я чесно кажу, що не впевнений на 100% ні в одній з компаній, описаних на моєму сайті. Навіть брокер з ПАММ-рахунками може виявитися в результаті «кухнею», в якій кілька років готували грунт для грандіозного «зливу».

Але, в кожному разі, не моя віра і не моя думка повинні визначати Ваше рішення зв'язуватися чи ні з цією сферою взагалі і якоюсь компанією зокрема! Тільки Ви самі!

8. Які гарантії дасте Ви?

     Які гарантії Ви дасте, що я не втрачу свої гроші?

Єдина гарантія, яку можу дати: якщо на сайті написано, що я вклав гроші в ту чи іншу компанію, значить я зробив це :). Матеріали сайту носять виключно інформаційний характер і автор сайту не несе відповідальність за дії компаній / проектів, описаних на сайті, а також за дії / бездіяльність людей, які використовують цю інформацію в своїх цілях. Ви передаєте гроші в управління не автору, а їм. Саме вони мають перед Вами зобов'язання, з них Ви повинні вимагати їх виконання і гарантії.

А то доходить до смішного:

         «Ви обіцяли на сторіночці, що приймаєте Вебмані, але я не знайшов цього способу поповнення»
         «Чому гроші не зарахований до сих пір, я ж відправив Вам їх ще позавчора?»
         «А якщо компанія прогорить, Ви повернете мені гроші, які я вклав?»

Читаючи такі повідомлення, в голові спливає питання: «WTF ???»

Я такий же інвестор як і Ви. Я точно також ризикую своїми грошима, терплю збитки і отримую такий же прибуток у відсотках від вкладу, що і Ви.

Хіба Ви питаєте знайомого, який повідав, що не відчував ніяких проблем по час експлуатації якийсь марки автомобіля: «А які даси гарантії, що якщо я таку ж куплю, машина не зламається і не потрапить в аварію?» Або: «Я сходив на фільм, який тобі сподобався - мені він не припав до душі, поверни мені гроші за кіно ». Бред адже? :)

9. Яких керуючих вибрати в BetPamm?

Не дивлячись на те, що на сторінці з описом компанії BetPamm чітко написано, що я не надаю інформацію про свої керуючих, мені регулярно ставлять це питання.

Ще раз пояснюю: я використовую динамічну стратегію, яка полягає в аналізі ставок поточних керуючих.

Якщо я бачу, що Каппер відхилився від заявленої стратегії або став сильно ризикувати (аж до 100% всього капіталу на одну подію), відразу закриваю рахунок і віддаю гроші іншому. У мене немає ні можливості, ні навіть бажання організувати систему оперативного інформування про зміни в списку моїх рахунків з однієї простої причини: у більшості випадків люди будуть не встигати "повторити за мною" і втрачатимуть гроші, перекладаючи вину і відповідальність при цьому мене.

10. Чому Ви вкладаєте гроші в хайпи?

     Будь-який інвестиційний проект, який приносить до 15% на місяць, я автоматично відношу до хайп (за винятком ліцензованих брокерських контор). Яка б легенда була написана на сайті, вона вимагає підтвердження. Давайте я повідаю, за якими критеріями поділяю інтернет-проекти на групи.

Я відношу проект до групи «ДУ Онлайн», якщо компанія надає докази реальної діяльності (публічні моніторинги рахунків, стейтменти, фотографії куплених / проданих об'єктів). Якщо ці докази не публікуються в публічному доступі, але компанія працює довгий термін (від року) і є звіти про відвідування реального офісу компанії інвесторами, яким було продемонстровано докази, компанія теж займає місце в розділі ДУ Онлайн. Також вагомим моментом є реквізити банківських рахунків компанії: якщо операції відбуваються від імені юр. особи, а не фіз. осіб - це явний плюс.

Якщо ж компанія не надає доказів реальної діяльності, не має офісів на території РФ або України (а якщо має - їх не можна відвідати вкладникам), банківські платежі йдуть від різних фіз. осіб, термін роботи компанії до року ... При цьому за формальними критеріями проект відрізняється від стандартних «HYIP-ігор-програм-понзі» ... Такий проект потрапляє в категорію «Хайп (?) під питанням» до появи потрібних відомостей. Але це не означає, що компанія є апріорі шахрайською. Якщо є докази шахрайства, я не вкладу в цю компанію свої гроші, а значить не поміщу її в рейтинг. При цьому не факт, що начебто перевірені компанії з інших груп не перестануть виконувати свої зобов'язання. Така ось хитка межа ...

Реєстраційним документам в офшорі я не надаю особливого значення, тому що я не знаю як перевірити цю інформацію. І навіть у разі підтвердження цієї інформації, толку від неї нуль, тому що вона не є гарантією дотримання компанією всіх зобов'язань.

     Тепер до відповіді на питання: чому я включаю в свій портфель проекти з таким високим ризиком?

Я не приховую, що моя головна мета роботи з інвестиційними інтернет-проектами - накопичення достатнього капіталу для інвестування в акції. Саме тому я використовую навіть високоризикові інструменти, але роблю це з розумом, виділяючи на вклади в такі компанії незначну частину свого портфеля, щоб втрата цієї суми не позначилася негативно на всьому портфелі. Включати ці компанії в свій портфель чи ні - вирішувати Вам. Раджу добре подумати і зважити всі за і проти.

11. Як відрізнити шахрайську компанію від нормальної?

Існує кілька формальних критеріїв, за якими можна дати оцінку проекту.

     Головний критерій: розкриття діяльності та надання звітів про управління коштами, т.е.компанія надає докази того, що вона дійсно управляє коштами інвесторів.

     Значить, якщо компанія надає докази, значить це апріорі не шахрайський проект?

Ні. Тому що не всі докази можна перевірити, а деякі можна підробити. Наприклад, графіки деяких моніторингових сервісів формуються на основі закачуваних стейтменті, а ця сама посделочная історія рахунки «малюватися» шляхом «придумування» прибуткових або збиткових угод.

На даний момент такі види розкриття діяльності є кращими:

         для Forex - надійні публічні моніторинги (MT4i, myFXbook), з верифікованим рахунком і розкриттям даних з торгівлі за певний період, а також повний інвесторський доступ до торговельних операцій через термінал MetaTrader;
         для реального сектора - фотографії і відео об'єктів, на яких заробляються гроші;
         для беттінга - історія ставок, гостьовий доступ до акаунту Каппер;
         для ф'ючерсів, фондового ринку - посделочная історія рахунки з терміналу.


Мені буває задають таке питання: «А як перевірити, чи реально це моніторинги саме цієї компанії? Де докази? ». Я відповідаю так: «Єдиний спосіб перевірити, торгує він чи ні - стати у нього за спиною і споглядати його монітор :). На жаль, інших способів я не знаю. »

Пам'ятайте, що успішна історія в минулому не гарантує майбутніх доходів. Це відмінно показує приклад таких компаній, як Devlani, Vivara Group, e-Forex. Можна підключити 50 публічних моніторингів, надсилати стейтменти кожен день або відсікати всі питання фразою: «Це конфіденційна інформація». Все це не стане доказом того, що компанія реально управляє коштами інвесторів або того, що це заздалегідь продумана шахрайська схема. А якщо і управляє, що в підсумку всі гроші інвесторів не будуть злиті на ринку.

     Ще один спосіб переконатися в чесності компанії: з'їздити в офіс і переконатися у всьому особисто. Хоча й тут є свої але - за спиною у трейдера Вам в будь-якому випадку постояти не дадуть :). А навіть якщо і дадуть, то приклад компанії e-Forex стверджує, що навіть тісний контакт з публічним керівництвом не є гарантією.

Однак, відокремити відверто шахрайську компанію від пропозицій, які дійсно варто розглянути, можна. На даний момент, щоб відрізнити «шахрайську інвест-програму / понзі / гру», яка видає себе за інвест. проект, я використовую такі критерії:

         Фіксовані відсотки: Вам гарантують отримання фіксованого прибутку 7 днів на тиждень
         100% гарантії: надмірно мотивуючі «рекламні» тексти обіцяють тільки великі прибутки, забуваючи повідомити про ризики втрати коштів.
         Явна невідповідність легенді: наприклад, декларується торгівля на Forex, але при цьому нараховується прибуток на вихідних.
         Каламутна легенда: сфера, в якій відбуватиметься управління коштами інвесторів, не озвучується взагалі, а якщо озвучується, то виглядає сміхотворно (приклад - компанія обіцяє гарантовано платити 1% добу інвесторам, тому що її бізнес ґрунтується на установці торгових терміналів в старанах Латинської Америки).
         Недостовірні дані: я бачив багато сайтів хайпів, які використовували на сайті неіснуючі адреси (перевірити легко через Google Maps), а в якості фото офісу використовували загальнодоступні відфотошоплені картинки.
         Нереальні відсотки: отримувати більше 3% прибутку на добу стабільно не виходить навіть на Форексі у досвідчених трейдерів. А ще існують т.зв. подвоювачем - проекти, які обіцяють виплату 50% прибутку на добу і люди все одно вкладають в них гроші заздалегідь знаючи, що це шахрайство.
         Заморожування депозиту на тривалий термін: якщо компанія «заморожує» депозит для виведення на термін більше 60 днів, це вже привід замислитися.
         Багаторівнева реферальна програма з виплатою відсотка від депозиту, а не від прибутку.