Як створити пасивний дохід за допомогою Інтернету?

До сих пір не знаєте, що таке пасивний дохід?

         Ви спите, а гроші капають ... причому не в чиюсь там сторонню кишеню, а в Вашу рідну!
         Ви на відпочинку, валяєтеся біля басейну, а тим часом Ваш капітал поступово зростає...
         Ви цілий місяць не виконуєте ніяких активних дій для заробітку, живете в своє задоволення, а в кінці місяця витрачаєте годину часу і виводите на свою картку кругленьку суму ...
         Ви вільні від: географічної прихильності, системи і своїх соціальних функцій ... Ви самі вирішуєте, де Вам жити і що робити. Ви фінансово незалежні!



1. МРІЯ? Реальність!

Останнім часом я часто замислююся над тим, чим би я зараз займався, якби не було Інтернету з його дивовижними фінансовими можливостями. Може працював би в офісі з 8 до 17 на нудною роботі, жив від зарплати до зарплати, підпорядковувався дурним начальникам і жив на зйомній квартирі в постійній депресії. Такі думки змушують більше цінувати те, що маєш!

Я заробляю в Інтернеті з 2004 року і за цей час створив собі систему отримання пасивного доходу. Всі пункти, виведені на початку статті - для мене це зараз реальність. Ну, крім третього пункту, тому що мені подобається заробляти в Інтернеті - це не просто «бізнес / робота», але ще й хобі.

Зрозуміло, створити таку систему - це тяжка праця, часом по 12-14 годин на добу, однак результат виправдовує себе повною мірою!

2. Як створити пасивний дохід?

У кожної людини, що одержує пасивний дохід, своя історія і свої джерела отримання «прибутку на автопілоті». Я не буду перераховувати всі джерела пасивного доходу, які знаю. Я просто розповім Вам про свої.

1. Заробіток на сайтах

Я створюю інформаційні сайти, цікаві людям, і заробляю на них, розміщуючи рекламу. Щоб відпрацювати «систему» створіння, розкрутки та монетизації таких сайтів, у мене пішов не один рік. Якщо раніше я сам виробляв всі операції, то зараз на кожному етапі в мене є відповідальний працівник. Кожен сайт вимагає вкладення фінансів і часу, але після своєї «готовності» приносить прибуток на повному автопілоті. Досить тільки налаштувати автонаповнення нормальними статтями і виділяти 10-20% заробітку на його просування в пошукових системах.

Ця тема дуже обширна, тому почитати про пасивний заробіток, який можна отримувати з інтернет-сайтів, краще в інтернеті у статтях на тему: як створити сайт для заробітку.

50% загального заробітку на сайтах я реінвестую: частина коштів іде на підтримку вже працюючих сайтів і створення нових, інша частина - вкладається в інвестиційні інструменти.

2. Інвестиційні інструменти

Щоб самостійно заробляти на фондовому ринку, ф'ючерсах або Форексі, потрібно займатися цим професійно. Тільки повна зайнятість і хороше навчання ...

Цей шлях не для мене: торгівля акціями та валютою - це активний заробіток, але ніяк не пасивний. Якщо раптом валютний спекулянт влаштує собі вихідний в робочий день, він ні копійки не запрацює.

Мій шлях - довірче управління. Я знаходжу компанії та людей, які професійно займаються примноження коштів за допомогою фінансових інструментів і віддаю їм свої гроші в управління. Власне, сайт як раз-таки і присвячений цьому напряму.

Почавши з Forex ПАММ-рахунків і мінімальних інвестицій, я поступово відшукував інші компанії, що заслуговують довіри і збільшував свій інвестиційний капітал. Мої інвестиційні інструменти - це довірче управління на Forex, фондовому ринку, ринку стартапів, беттінг, банківському трейдингу.

Рейтинг компаній, яким я довірив свої кошти в управління

Також у мене є і «активні» джерела заробітку, які вимагають регулярної зайнятості, - це інтернет-магазин цифрової дистрибуції та сайти, які знаходяться «в роботі». Частина доходу від них також реінвестується.

3. Покрокова схема

Відповіддю на запитання: «Як створити пасивний дохід?» Буде наступна покрокова схема:

1. Вибрати напрямок / інструмент, здатне приносити пасивний дохід

2. Багато працювати і постійно навчатися в процесі створення «своїх інструментів»

3. Регулярно реінвестувати частину отриманого прибутку для підтримки вже наявних і створення нових джерел.

4. PROFIT!

За Вас і для Вас систему пасивного доходу ніхто не побудує.